torsdag 15 oktober 2009

Idag var dagen D

Idag skulle Astrid ha tittat ut egentligen. Känns lite konstigt när hon redan är här och har varit här lite mer än 3 veckor. Just nu ligger hon här i soffan brevid mig och tittar på blomman i fönstret, tydligen väldigt spännande ;) Får se hur länge det dröjer innan hon blir sällskapssjuk igen, jag får nog skriva snabbt idag;)

Igår badade vi lortfian och igår var det betydligt roligare än sist när vi fick bada en nerbajsad arg liten tös. Vi kom dessutom ihåg att ta fram kameran.



När hon var nybadad och fin så fick vi besök av Kristian och Elin. David och Kristian parkerade sig snabbt inne vid värmepumpen och höll på att pilla och ställa in den, det var tur att Kristian kom som vet vad han sysslar med så David kunde sluta gissa sig till hur pumpen fungerade.
Astrid fick en söt röd stickad basker i present och David fick en pappa-cigarr.
Idag fick jag dessutom ringa till Skatteverket och kolla hur jag ändrar vart Astrid är folkbokförd eftersom hon är skriven på vår lgh inne i Gbg, sån tur var verkar det bara vara ett papper vi ska skicka in. Så nu vågar jag skicka in papperna med hennes namn som jag gått och hållt på eftersom adressen varit fel på de papperna.
Å om ni undrar så ligger Astrid inte och tittar på blomman längre utan hon ligger och sover på mig nu, jag börjar bli bra på pekfingervalsen med en hand :)

5 kommentarer:

  1. haha, det är ju jag som kan det!!!

    SvaraRadera
  2. Ser ju ut som om lillstrumpan njuter i fulla drag!

    SvaraRadera
  3. Så Härligt Astrid ser ut att ha det!! Och så vant det ser ut, David!!
    Kramar!
    /Pia

    SvaraRadera
  4. Jöns: ja kom hit med dig och fixa till det med dig då ;)

    SvaraRadera