torsdag 15 oktober 2009

jag gör som Sara jag;)

1. Hur gammal är du om fem år? Då är jag 35 (usch vad gammalt det lät)
2. Vem var den sista du träffade? Astrid
3. Hur lång är du? 175 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? hrmm måste väl varit Wallander filmen jag såg när vattnet gick sen dess har jag inte hunnit kolla på film.
5. Vem ringde du senast? David
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? hrmm kan nog varit till Sara och det stod "kalas :-)"
7. Vad är dagens planer? amma och damma (rimmade fint) och en långpromenad.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? beror på till vem.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?De har ju aldrig varit gifta så då kan man väl inte vara skild heller men gick skilda vägar för länge sen..
10. När såg du senast din mamma? ehh dagarna går så fort nu, men var dte förra helgen eller helgen innan dess?!
11. Vilken ögonfärg har du? blå
12. När vaknade du idag? 8.21 då David ringde och väckte mig.
13. Har du någon gång hittat en katt? tror inte det
14. Vilken är din favoritplats? Vårt hus
15. Vilken plats föredrar du minst? vår gamla balkong
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Solandes på vår altan.
17. Vad skrämde dig som barn? Olof Palmes mördare som bodde under min säng.
18. Vem fick dig att skratta senast? Astrid
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej men jag vet inte vart de är.
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? med
22. Hur många kuddar har du i sängen? jag har 2 och David 2
23. Hur många landskap har du bott i? tre, Skåne, Halland, V.Götaland
24. Har du någon gång spytt på fyllan? *censur*
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota
26. Är du social? för det mesta
27. Vilken är din favoritglass? passionsfruktssorbeé från Lejonet och Björnen
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala av CSN och ta en lång resa.
29. Tycker du om kinamat? det är ok, men äter hellre Thai eller indiskt eller sushi från det Asiatiska köket än Kina.
30. Tycker du om kaffe? nej fy f-n.
31. Vad dricker du till frukost? Juice och ibland grönt-te
32. Sover du på någon särskild sida? nej men alltid på sidan
33. Kan du spela poker? njaaaäää
34. Tycker du om att mysa? Gör inte alla det?!
35. Är du en beroendemänniska? beroende av vad?!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nej
37. Vill du ha barn? Har jag ju redan
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska, lite spanska lite tyska förstår det mesta danska. Skånska som folk här tycker är ett språk;)
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej. inte vad jag vet iallafall..
40. Föredrar du havet eller en pool? havet såklart om det inte är iskallt
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder tror jag,
42. Äger du dyra smycken? nej
43. Har du någon gång testat narkotika? nixpix
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? fil och musli
45. Vem är den roligaste människan du känner? ehh svår fråga.. Astrid är väldigt lustig just nu.
46. Välj ett ärr på din kropp? på min rygg har jag ärr efter att ta tagit bort leverfläckar som liten.
47. Vad har du för ringsignal? "BIlly Idol- Dancing with myself" på ena mobilen och "Lovekevins-Sovietse" på andra
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? nej tyvärr de försvann.
49. Flirtar du mycket? tror jag inte
50. Vart togs din profilbild för din blogg? i vardagsrummet i lghen
51. Kan du byta olja på bilen? kanske
52. Har du fått fortkörningsböter? nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? "Levande begravd" minns inte författaren
54. Läser du dagstidningen? Frsöker läsa metro varje dag eller GP på nätet
55. Prenumererar du på någon veckotidning? chic,(för att jag fick den gratis) och hem ljuva hem
56. Dansar du i bilen? händer ja.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3 alltid P3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? När David och jag ska till familjerätten i Kungsbacka och skriva faderskapspapper
59. När var du i kyrkan senast? hrmmm, Emmys dop kanske, eller Arnes begravning vet inte vilket som var senast.

2 kommentarer: