måndag 26 april 2010

hur svårt kan det vara?

Hur svårt kan det vara att hitta en klänning? Vi ska på dop i helgen och jag har problemet att nästan alla mina kläder är för stora, så igår lämade jag Astrid hos Davids mamma (D röjjde i trädgården) och begav mig till Kungsmässan för att hitta en klänning.
Tror ni jag hittade någon? NEJ! inte ens någon jag kände var värd att prova, alla klänningar var antingen vita för studenten eller extremt somriga med tunna spaghettiband. Jag kunde inte ens hitta en klänning till Astrid..

Så nu får jag väl prova alla klänningar jag kan hitta här hemma och se om någon passar. Jag har en som jag köpte på Ullared sist vi var där men den är väldigt tight å min mage är ju inte direkt platt så får väl toggöra sit-ups innan söndag (som om det nu skulle hjälpa;)) om jag ska våga ha den på mig.. Å sen kommer nästa grej.. SKOR????

Hjälp jag får nog se ut som en lantis på dopet å ta gummistövlar ;))

1 kommentar:

  1. Kom hem och rota i bland Alicias klänningar om du är sugen på de;) Hon har en hel del.
    Ett tips är att köpa "fettinhållare", strumpbyxor som håller in magen:)

    SvaraRadera