tisdag 6 april 2010

Idag är en sån dag då man inte har någon aning om vad det är för dag egentligen.. Alltså jag vet ju att det är tisdag, men hela min kropp skriker att det borde vara måndag, det blir så fel eftersom David var ledig igår. Men det är trevligt att det är tisdag för då är dte ju en dag närmare helg.

Idag har Astrid och jag varit på Öppna förslolan i Frillesås, den är mycket trevligare än den här i Åsa, så jag kör gärna den lilla biten. Dock blev det lite hastigt då vi skulle träffa Föräldragruppen vid lunch så kunde inte stanna sålänge. Men Jannike hade tagit med en gåstol till oss som vi fick köpa för en billig peng, vilket var helt perfekt. Astrid har hunnit testa den i typ 5 min å de 5 min var väääldigt poppis även om hon inte hann komma på hur hon skulle förflytta i sig.

Stannade till hemma en snabbis för att ge Astrid mat, hon fick nya favoriten spagetti och köttfärsås å mumsade i sig mer än någonsin. NU måste hon ha gått upp i vikt, ska bli intressant att se när vi ska till BVC om två veckor. Sen var dte ner med Astrid i vagnen igen för att gå bort till Glasscafeet, som visade sig vara stängt, så vi gick bort till cafeet vid macken som oxå var stängt, men då gick vi till Hembageriet som öppnat en cafedel å dit var inte sista gången vi gick.. Det var hur mysigt som helst.. Trevligt att det finns något bra fik i lilla byn;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar