tisdag 13 april 2010

Jag fryser

Det är 22grader varmt inne och solen gassar in genom alla fönster. Men jag sitter med 2 långärmade trjor på mig och fryser. Normalt?? Kanske har något att göra med att det bara blev 3h sömn inatt, trött som en gnu är jag iallafall! å hjärnan känns som en enda stor marshmellow (eller hur det nu stavas).

I övrigt så har arga bebisen flyttat hem till oss på Åsa vägen igen, eller iallafall så fort man är merän 2 m ifrån Astrid. Å den här arga bebisen vill heller inte sova eller äta kvälls-gröt.

1 kommentar:

  1. Tack!! De va asgott, ska lägga upp receptet på chokladsåsen på bloggen. Värt att testa säger jag bara!!
    Såg att du va sjuk din stackare.. Krya på dej.
    Så din lilla är inte heller så rolig just nu. Inte roligt jämt att att vara mamma. tyvärr

    SvaraRadera