fredag 9 april 2010

myspys

Igår kväll lämnade jag Astrid och David hemma och begav mig in till stora stan Götlaborg. Bio med Lovisa, Elin och Johanna stod på schemat, men tiden var inte på min sida och självklart hamnade jag i rusningstrafiken.. Men med lite flyt och att jag slapp leta parkering i 100 år på Heden (som man annars alltid får) så hann jag utan några större problem.

Vi kollade på Flicka från Ovan, en bok som jag tyckte var riktigt bra, men filmen var väl ok.. inte dålig men heller inte super bra.. Fast åhh vad mysigt det var att få komma hemmifrån lite och umgås utan barn med underbara vänner. När jag sen kom hem så sov Astrid sött och David och jag passade på att kolla på ett avsnitt av Heroes.

Idag stod våffel-lunch hemma hos Lovisa på schemat så Astrid och jag åkte in till Gbg igen och medans jag mumsade på goda våfflor så busade Astrid med de andra bebisarna. Jag blir alltid på lika bra humör efter en fika med Gbg-gänget, måste erkänna att de är det enda jag saknar med att inte bo i Göteborg längre.

Ikväll var det så Davids tur att ta sig iväg själv, så nu leker Astrid på sin matta medans jag slösurfar lite innan det är dax att fixa iordning henne välling. Hehe man kan ju inte anklaga henne för att vara okreativ med sina leksaker;)

Man kan ju iallafall inte klaga på kreativiteten;)

Imorgon åker vi in till Göteborg igen för att gå på Baby&Barn mässan medans David ska röjja i trädgården..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar