torsdag 15 april 2010

Sjukstugan fortsätter

Sjukstugan här hemma fortsätter.. :( Igår kom jag på att jag hade en bit färsk ananas i kylen så skivade snabbt upp den och mumsade i mig den framför tv´n till handbollen. Visst jag tyckte att en bit smakade lite funky men struntade i det.. DUMT GJORT! Så när Astrid vaknade till vid halv ett inatt kände jag att min mage var som en torktumlare och jag kunde knappt resa mig upp och gå bort till spjälsängen.. Sen blev det inte mycket sömn efter det då magen inte ville lugna sig... Så imorse brakade det loss och jag har sprungit på toa mer än ett par ggr... Som att det inte räckte med sjukstuga här hemma..

Astrid har dock repat sig lite, hon hade fortfarande hög morgon temp 37,6 (hon brukar ligga på låga 36) men just nu är hon väldigt pigg och springer runt i sin gåstol som hon äntligen kommit på hur hon ska ta sig runt i.. Snart har hon tagit sig ett helt varv på nedreplan, å mest spännande är speglen i hallen, vi har ju en skjutdörrsgadrob där med helspeglar så hon tycker det är väldigt kul att kolla på sig själv..

Förresten jag hoppas ni kollade på handbollen igår... Härlig match (även om jag missade en del pga av att en viss tjej inte ville sova).. Nu hoppas jag Lugi kan visa på söndag att det inte bara var en tillfällighet... Heja heja LUGI!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar