torsdag 11 mars 2010

Dietist och Skåne

Idag har vi varit på BVC för träff med föräldragruppen. Det om dit en dietist, väldigt passande nu när Astrid inte går upp i vikt som hon ska. Så pratade lite med henne och hon tyckte vi skulle ta i mer fett i maten för att se om det hjälpte och om inte det ökar på så är det bara att byta ut fler mjölk-mål mot riktig mat. Någonstans känner väl jag att med allt strul så kanske det snart får räcka med amningen samtidigt som det ju är så smidigt.

Snurrig som jag är så gick jag hem från BVC och gav Astrid mat men glömde såklart att ta i mer fett. Bra att jag inte ens kunde komma ihåg det timmen efter jag fått rådet.;)

Imorgon sätter Astrid och jag oss i bilen mot Skåne. Blir spännande att se hur hon reagerar på att inte vara hemma en helg, och på att vara ifrån David. Hon är ju lite pappig, å det brukar vara han som nattar henne så får se om jag duger;) Det ska iallafal bli kul att åka ner till Skåne-land hoppas att Astrid tycker det oxå..:)

1 kommentar:

  1. Pappas flicka mammas pojke sägs det, och stämmer ofta ju. Hoppas ni får skoj i skåne.

    SvaraRadera