onsdag 31 mars 2010

Sista dagen i mars..

Idag är det sista dagen i mars, imorgon är det 1:a april å då får vi väl se om man blir lurad av något kasst skämt i tidningarna, med tanke på min amningshjärna så lär jag väl gå på allt imorgon.

Astrid och jag har varit på Kungsmässan med Sara idag. Jag fick ett par jeans-leggings i strl 38 (sjukt nöjd med att komma i 38 igen!!!), Astrid fick återigen en tröja från H&M´s pojkavdelning, och Sara hittade en vårjacka, så det var en lyckad tripp. Dessutom stod de på Ica och bjöd på massa goda ostar å kex som Sara och jag gladeligen mumsade i oss, så nu är jag löjligt sugen på ostbricka!

Busungen sov sig igenom istortsett hela besöket på Kungsmässan, men det är nog ändå gången hon varit lugn idag. Jag tror hennes tänder kliar något fruktansvärt just nu, för allt ska in i munnen och gnuggas och efter ca 15sekunder så blir hon irriterad på vad det nu är hon äter på och börjar gnälla.. Så det har varit lite skrik-fest här hemma idag. Å skrikfest har kanske inte varit jätte uppskattat av david som är krasslig och har en dunder-huvudvärk..

Imorgon är tanken att Mamma, Pia och Jonas ska komma upp, men eftersom David är krasslig så å inte riktigt vet om han orkar med besök så får vi väl se hur det blir. Jag hoppas han kryar på sig ordentligt snabbt för det hade varit trevligt med lite besök imorgon.

Sur är jag oxå för att det inte är Grey´s ikväll, tycker inte Femman är shyssta just nu, i söndags var det oförklarligen inget Gossip Girl och ikväll inget Grey´s.. Vad ska jag nu titta på???

3 kommentarer:

  1. Hoppas han mår bättre i morgon.
    hm har fått in en massa fin kläder nu, spanat idag!

    SvaraRadera
  2. Ja precis - o igår inget desperate housewives. Har de tagit påsklov på hela tablån denna vecka eller? *muttrar*

    SvaraRadera
  3. Blev oxå sur över att det inte var ngt Grey's igår... dumma 5:an!

    SvaraRadera