söndag 7 mars 2010

Sjukling.

Suck.. jag är sjuk! Jag HATAR att vara sjuk.. Det började igår med att jag kände mig yr och smått illamående, men jag ignorerade det och vi gick ut på långpromenad.. Väl hemma så mådde jag riktigt kasst och jag gick och la mig redan vid halv åtta på kvällen totalt utslagen. David var gullig nog att ta Astrid på natten men hon vägrade ju såklart att ta flaskan så fick riktigt kämpa för att orka amma å jag tror det tog över två timmar för David att natta Astrid efter... Idag har jag varit helt matt och legat nerbäddad i gästsängen och sovit medans David och Astrid busat framför vasaloppet..
Just nu har jag orkat mig upp ur sängen till soffan och jag känner mig lite lite bättre, vem vet jag kanske till och med kan få i mig lite mat snart..

Mest irriterande är det att jag hade lyckats övertala David att vi skulle åka till Ullared idag, å så är jag sjuk! Blää nu lär det väl ta 3 månader till innan jag lyckas övertala honom att åka dit..

1 kommentar:

  1. Åh din stackare är de din tur nu! Hoppas du får är frisk tills på Tisdag bara:)

    SvaraRadera