måndag 29 mars 2010

Måndag

Idag har Astrid och jag varit hemma hos Camilla och Ville från föräldragruppen och ätit lunch. Tyvärr kunde de två övriga i gruppen inte komma så det blev bara vi, men det var lika trevligt det. Det är kul att vi bor så nära varandra, skönt att det är någon mer här på gatan som är hemma på dagarna och kul för Astrid att det är fler barn i hennes ålder.

vad har annars hänt sen sist? David och jag var på Gekås i lördags, dvs vi och 1 miljon till så det var väldigt trångt, men fortfarande kul. Fick shoppat en del, bla en ny jacka till mig som jag är sjukt nöjd med. Tanken var annars att köpa en gåstol till Astrid men den var så j*kla ful så nej jag köper hellre en dyrare. Ska se om jag inte kan hitta en på blocket som både är billig och mindre gräslig (det finns inga snygga gåstolar har jag insett).

Astrid har även fått en hoppgunga, som hon mottog med förtjusning, den kanske heller inte var den snyggaste men men den var iallafall inte full med nallar på ;-)

Imorgon ska vi till Frillesås och testa deras ÖF och sen ska Astrid till TANDLÄKAREN vid lunch. Japp hennes skräck för tandläkarna skall börja redan vid 6 månaders ålder, får se vad de ska plåga henne med ;-)

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Har nu dragit vinnare i mina tävlingar, vann du något?

    SvaraRadera
  2. Verkar som om David tycker om att klä ut lilla Astrid ;)
    sen måste han gilla gungan oxå ... döskalle!!!

    Kram
    Mamma

    SvaraRadera