onsdag 3 mars 2010

Jag har börjat inse fördelarna med att astrid somnar tidigt och vaknar tidigt.
På kvällarna får vi ju äntligen en chans att ta det lite lugnt och kolla på lite bra tv, samt äta i lugn och ro.
Å i och med att hon vaknar redan 7 så hinner jag göra mycket mer på dagarna..- Idag hann jag med att åka till Ikea och hem innan klockan var 11.

Gick köpt en barnstol till Astrid, vi har ju en tripptrapp men köpte en från Ikea oxå så vi har en att ta med oss. Självklart kom jag hem med lite annat smått och gott. Hittade tex en snygg termos som var ite kopia på de snygga Stelton-kannorna.. Me like när man kan fynda kopior billigt!


Kom på att jag glömde skriva hur min vägning gick i måndags.. Vågen visade då på -1.8kg för de senaste två veckorna.. Dvs nu är jag på minus 8.3kg sen jag började med vv, och minus 25 sen jag var höggravid.. Så jag närmar mig Beach 2010, bara 7,5kg kvar till min målvikt så det hoppas jag ska klara innan midsommar som jag bestämt (förhoppningsvis klarar jag det innan valborg till och med).

Någon som är sugen på att börja träna på Nautilus med mig? såg att de hade erbjudande då de ska öppna både i kungsbacka och i fjärås, 199kr/mån och då ingår allt (gym, gruppträning och bad)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar