onsdag 24 februari 2010

Jag vill ha.. men nej det får vänta...

Jag vill ha nya skor, och jag vill ha en ny jacka, och jag vill ha en ny dator, och jag vill gå och klippa/färga mitt hår.. Men föräldrapenningen vill inte riktigt att jag ska unna mig allt jag vill..
Jag har lovat mig själv att jag ska få gå och klippa/färga håret när jag gått ner 4kg till, förhoppningsvis är det max en månad bort.

Jackan jag sett på Lindex kanske jag unnar mig den här månaden, men får se när jag betalt alla räkningar:
Skorna jag vill ha, kostar 1600kr uhhhh DYYYRA, men så hittade jag en rabbatkod på Ellos som även de har skorna så jag skulle få 40% rabatt, visst fortfarande snooordyra men ändå så jag kanske kunde tänka mig att unna mig dem... MEEEN då får de inte in skorna förrän den 25 APRIL!! å så länge vill jag ju inte vänta.. Så suck jag får nog bara drömma om dem ett tag till eller se om typ DinSko får in några kopior på dem. Någon som sett någon billig kopia på de här snygga Caterpillar?
Ny laptop då?? Det är bara en dröm, där säger nog fröken snål i mig NEJ, så länge den här datorn fungerar (vilket är nätt och jämnt) så blir det ingen ny dator för mig så länge vi inte vinner å Lotto/Triss...

1 kommentar: