söndag 21 februari 2010

Söndags nöje..

Eftersom vågen här hemma visar på 1 kg plus den här veckan å jag är lite depp för det så har jag roat mig med att prova gamla jeans på morgonen.. Å vet ni alla passade ett par var tom på gränsen till för stora nu.. Det känns bra. Jag vet ifs inte riktigt vart jag lagt mina "skinny"-jeans i flytten de hade varit intressanta att prova, tror dock inte mina gamla cheap monday jeans passar riktigt än så kanske inte gör något att jag inte vet vart de är.

Idag skiner solen på all jäkla snö, så tror vi ska sätta Astrid i bärselen och gå på en liten promenad. Vagnen kan vi glömma då de inte kommit och plogat än..

Lilla fröken har varit väldigt tät i näsan och lite hostig nu två nätter i rad, men på dagarna är hon inget förkyld. Det verkar som hennes första förkyldning börjar närma sig...

Lite irriterande är det att vi valde att inte kolla på längdskidorna igår då vi inte trodde det fanns någon medajlchans.. Vi satte på en film och gick och la oss tidigt.. Så går de och vinner GULD OCH BRONS!! Det hade jag ju velat se!!!

2 kommentarer:

  1. Jag känner mej SUPER gammal! Sen är jag kankse inte de, men känslan är sån:P

    Jag går jätte gärna imon. Har du lust att komma ner hit och gå så kan vi gå den promenaden här i Frilleså`s? Den är garnanterat skottad?

    SvaraRadera
  2. oj, förstora, jag får ju knappt upp mina över rumpan än *suck* känns som mina sista 10kg kan jag glömma!

    SvaraRadera