söndag 14 februari 2010

Söndag

Alla hjärtans dag och jag fick sovmorgon ända tills 8.. Väldigt skönt!! Dock så ville Bus äta var tredje timma inatt igen.. men hon sov i sin spjälsäng inatt igen förutom typ 2 h imorse men det var mest för att vi saknade henne i sängen;)

Jag har spenderat förmiddagen med att springa runt med en tumstock å penna och papper. Vi ska åka en sväng till Ikea idag å då gäller det att vara förberedd. Astrid får stanna hos sin farmor och farfar medans vi åker och shoppar, det brukar gå snabbast så..

Imorgon är en hektisk dag.. Först ska jag in till Kungsbacka och ställa mig på vågen hos VV.. Sen är det första tillfället med Föräldragruppen på BVC och sen ska jag in till Gbg för att gå till optikern.. Phuu minns inte när jag gjorde så mycket på en och samma dag sist. Känner mig nästan lite stressad..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar