fredag 20 november 2009

20 nov

Äntligen är det soligt igen. Vilken energi man får när ljuset tittar fram, hoppas david hinner hem innan det bli mörkt för isåfall ska jag dra ut honom på en promenad.

Inatt sov Astrid och jag själva i huset för första gången eftersom David var inne i Gbg på After work och sov hos Kristian. Det gick faktiskt väldigt bra, Astrid sov som en tok till 5 och jag lyckades oxå somna. Jag kände mig nästan utvilad när klockan ringde 7.30 imorse, Astrid sov fortfarande så jag hoppade in i en dusch, lustigt att det kan kännas så lyxigt att få duscha på morgonen. Sen åkte vi in till Kungsbacka för efterkontroll hos barnmorskan. Astrid skötte sig och var till och med lite vaken så Marianne kunde få se henne ordentligt. Och ja allt var bra med mig oxå..

Jag blev så sugen på att gå en lång promenad i Kungsbacka men snickaren kom hit vid ett så jag fick åka hem.. Nu har snickaren dock fixat det som var fel på ventilationen till värmepumpen så förhoppnigsvis kan de komma och ställa in ventilationen snart..

Å jo glömde nästan berätta. Astrid log på riktigt idag, alltså så att man förstod att dte var helt medvetet. Dessutom så lyckades hon vända sig från rygg till sida.. Duktig liten tjej!

1 kommentar:

  1. Ohh så duktig hon har blivit!! Skulle gärna velat sett det leendet också! Hade Astrid vuxit mycket? Eller kollade hon bara dig??
    Kram till er all 3 men mest till Astrid! Hahahahahhaahhahah..../Pia

    SvaraRadera