tisdag 24 november 2009

Äntligen sol igen!

Snart ska Astrid på sin 2 månaders läkarkontroll på BVC. Ska bli kul att se vad hon väger nu när vi inte varit där på 3 veckor. Dessutom har solen äntligen letat sig fram igen så jag tror att vi promenerar till BVC, vi ska ju dessutom träffa Jannike och gå en sväng med henne, Alicia och Anton efter läkarbesöket så känns onödigt att ta bilen bort, jag kan gott behöva den extra promenaden.

Idag är det dessutom en månad till julafton! Känns lite skumt när det känns som vår ute, men jag längtar verkligen till julen i år. Stackars David tror att någon bytt ut mig mot en tokig julfantast när jag springer runt här hemma och tjatar om att vi måste köpa julduk, letar efter vart vi kan hänga upp julstjärnan och funderar över bästa stället att ställa julgranen. Men en månad kvar till julafton ger mig oxå lite julklapps-ångest, vad ska jag köpa till alla och vad önskar jag mig själv?! och vad önskar Astrid sig??! Hrmm det är svårt i år jag brukar alltid ha så mycket idéer på vad jag ska köpa till alla men nu är det helt tomt..
Jag får nog börja göra listor på allt jag kommer på..

1 kommentar:

  1. Du borde kanske skicka David på ett studiebesök hos Bettan i Löberöd. Då hade han aldrig kallat dig för julfantast efter det. Ett besök där räcker för att bli vaccinerad för all framtid. Hoppas att allt är bra med er, jag är på benen igen och har börjat jobba så smått. P&K från Pappa

    SvaraRadera