tisdag 17 november 2009

full rulle i veckan..

vet ni jag har redan ätit frukost och klockan är inte en 10!! Det är nästan ett mirakel, eller så har jag bara blivit lite bättre på att utnyttja tiden då Astrid sover ;)

Den här veckan är det fullt upp vilket är väldigt trevligt. Det är skönt när det händer nått på dagarna.

Igår tog vi en promenad med Jannike och Alicia vilket var väldigt trevligt.
Idag ska jag träffa Åsa inne i Kungsback för en fika och säkert lite shopping oxå
Imorgon ska jag fika inne i Gbg
På torsdag kommer mamma hit (och kanske Jonas?)
På fredags ska jag på min efterkontroll

Så ja fullt upp.. men så får veckorna gärna vara!

Idag blir Astrid dessuom 8 veckor! Hurra!

5 kommentarer:

  1. GRATTIS till mitt lilla hjärta ... tänk 8 veckor!!! Snart stora tjejen!

    Puss puss

    SvaraRadera
  2. Ja eller hur:) Men när är de du ska till BVC nästa vecka? Jag ska dit på Tisdag och väga och mäta Grattis på 8 veckors dagen:)

    SvaraRadera
  3. Grattis på 8v-dagen Astrid! Låter som du hittat lite rutiner i veckorna!! Bra och kul tycker, jag!! Ha det mysigt alla 3!

    SvaraRadera
  4. Då ska jag dit tiden innan dej kl.11.15:) Jag tar gärna en promenad efteråt. Vi kan ju gå direkt efter då.

    SvaraRadera
  5. de tar typ 30 min om jag inte missminner mej:) Så jag stannar, Anton är ju med och kan leka medans vi väntar.

    SvaraRadera