tisdag 3 november 2009

tisdag

Imorse var vi uppe med tuppen igen.. Idag kom de och skulle justera ventilationen i huset, men det gick sådär eftersom de hade glömt sätta dit ett spjäll på pannan (jag börjar hata den där pannan nu) så det var bara att ringa A-hus igen.. Men ventilations-killen sprang runt lite och ställde upp alla ventiler, hrmm inte jätte uppskattat från min sida då jag fått be David stänga igen dem eftersom det dragit så kallt från dem och vi är ju inte så sugna på att höja kurvan på pannan och dra en massa mer el.. Men det blir kanske bättre när allt funkar som det ska.

Astrid passade iallafall på att ta sig en riktigt lång tupplur i natt, hon sov från 22.30 till 5.15, riktigt skööönt för mig! Så nu är både hon och jag utvilade inför BVC besöket idag.

2 kommentarer:

  1. Ni verkar inte ha någon vidare tur med eran panna. Fy va tråkigt.

    Jag tar jätte gärna en prommenad ska till BVC på måndag om du kan då?

    SvaraRadera
  2. Jag ska vara där vid kvart över ett. Och hämta Anton hos hans dagmamma i Åsa klockan två. Så vi kan gå innan eller efter?

    Än så läng har dom inte sagt något på BVC, men vi har ju bara vart på inskrivning än så länge. Fy va tråkigt.

    SvaraRadera