onsdag 18 november 2009

höst-storm

Vilket skitväder det är idag, det är storm och tok-regnar. Men det är ganska mysigt att vara inne när det är sånt här väder och det ska bli väldigt mysigt att tända kaminen när David kommer hem.

Idag har Astrid och jag varit inne i Göteborg och fikat med lite kompisar och deras bebisar. För första gången så var inte Astrid minst utan det var nykomligen Adam. Stackars Lovisa som inte fått ut sin lilla tjej än är så svullen och stor nu, jag hoppas verkligen läkarna lyssnar på henne den här veckan och sätter igång hennes förlossning, det är sjukt att någon ska behöva gå och må så dåligt. Dessutom så behöver det komma lite mer tjejer som Astrid får dela alla killarna med ;)

Imorgon kommer mamma och Jonas upp så får hoppas vädret är lite roligare än idag så vi inte behöver gömma oss hemma i huset hela dagen..

2 kommentarer:

  1. Nämen, är det inte du, "SUMMER" den gamla Lunarstorm flickan som blivit stor och skaffat sig Villa Volvo och kanske en liten Vovve?? Minns du mig, "HUGO" eller kanske Marcus får dig att minnas bättre? Herregud vad längesen jag man hörde från dig! Hittade ingen mail adress till dig så får använda mig av detta istället. Ha de gott! (eller du kanske säger "gött" nu när du bor nära Göteborg? :-)
    /Marcus

    SvaraRadera
  2. Men herrgud Marcus.. hur hittade du hit? Kul att "se" dig igen, hoppas allt är bra med dig. Synd att du själv inte lämnade någon mail, men lägg till mig på msn (evacamillaekstrom@hotmail.com)

    SvaraRadera