fredag 27 november 2009

Lite fredagsfakta..

Snodde en lista av Sara

De 3 senaste köpen jag gjort är: Saker till Astrids rum på Ikea, mat och en fika
Den största kändis jag har nummer till i mobilen är: ehh, pappa kanske? Hans namn syns ju lite titt som tätt i damhandbolls-sammanhang.
Det senaste jag googlade var: mig själv faktiskt bara för att en kompis sa att han hittat min blogg superenkelt på google.
Min favoritgata i världen är: Oj svår fråga.Men kanske någon i Köpenhamn.
Jag är beroende av: socker, datorn, gosa med Astrid och ost
Jag har aldrig köpt något från: Blocket.se
Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja: Gwen Stefani
Mitt nästa stora inköp ska bli: Budade hem utemöbler igår som ska betalas i helgen så får nog bli dem.
I min skosamling har jag: Många sneakers, bland annat ett par röda Betty Boop från Adidas
Jag är som snyggast när jag är: Sminkad
Om jag vill ha smakråd så frågar jag: David för han är ärlig även om han har fel ibland;)
Nämn något som gjorde dig glad igår: Att David var ledig och att vi tog en promenad och kollade in havet i höststormen.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sooov!
Vad gjorde du för 15 min sedan: Surfade lite på Familjeliv.se
Det sista du sa högt: "Astrid,men strumpan då"
Det senaste någon sa till dig: Hej
Vad har du druckit idag: ett glas juice och en burk cola
Vad var det senaste du åt: ett Twix-choklad
Godaste glassmaken: passionsfruksorbe från lejonet och björnen.
Favoritlåt just nu: Pernilla Andersson-Moody Tuesday
Vad ser du om du tittar till höger: Ut genom fönstret
Vad gör dig glad just nu: At Astrid myser hos mig och att jag lyssnar på Moody Tuesday
Stjärntecken: Tvilling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar