måndag 30 november 2009

Award


Jag fick en award av Sara, det följde dessutom med en uppgift att berätta 10 saker om mig själv. Så nu fick jag tänka för att komma på lite roligare saker.
  • Jag är uppvuxen på Östra Torn i Lund, men har även bott på Klostergården i LUnd, samt Halmstad och Göteborg
  • Jag har haft ca 2 möss + massa musungar, 5 råttor, 4 hundar (även om jag inte kommer ihåg alla), 2 zebrafinkar, x antal underlater, x antal fiskar, 2 kaniner + en kull kaninungar, och 1/5 dels häst. Hrmm har jag glömt något djur?
  • Jag har tränar rytmisk sportgymnastik, dans, landhockey, handboll, ridit, och spelat oboe + säkert en massa saker till.
  • Efter gymnasiet så pluggade Ekologi jag på Eslövs folkhögskola, fast vi lärde oss mest andra saker tex som att spruta eld.
  • Det enda jag saknar efter 10 år utan kött är kebab och Ikeas 5 kronors korv.
  • När jag var liten trodde jag att Olof Palmes mördare bodde under min säng.
  • Den första konserten jag själv betalde för och gick på var Dia Psalma på Mejeriet i Lund när jag var 14 år.
  • Jag har sett Sound of Music säkert 200ggr eftersom det var min absoluta favorit när jag var liten och jag sjunger alltid med i alla sångerna när jag ser den.
  • Jag borstar enbart mitt hår när det är nytvättat och fortfarande blött, och jag tvättar det max 2 ggr i veckan.
  • Jag tycker mjukglass och pommes fites är en grymt god kombination.

Sen måste jag ju dela ut den här awarden till:

Mamma, Pia, Jannike, Malin och Jenny

2 kommentarer:

  1. Tackar så mycket! Skall snart ta itu m uppgiften! Kram

    SvaraRadera
  2. ...jag vill tacka... lol.. ska börja genast :)

    SvaraRadera