onsdag 21 januari 2009

Handboll eller Gratis Middag?

Fick lite av ett dilemma här för en stund sen. Jag hade ju planerat att åka hem tidigt från jobbet, lägga mig i soffan och invänta dagens handbollsmatch. Men så ringde telefonen och Maria undrade om jag vill hänga på och äta middag med några av våra irlänska kunder som är på besök den här veckan.. Gratis käka på en av mina favoritrestauranger(Etc. Grande : Känner du igen den pappa?) eller Handboll?? Med tanke på att Sverige spelar mot Kuwait ikväll så var svaret inte så svårt. Självklart blir det en trevlig middag med kollegor och kunder.

Det lustiga är att David och jag hade planerat att äta på Etc. Grande på lördag innan vi ska gå och kolla på Mammut på bio, men frågan är om vi nog inte gör det ändå, jag tror inte jag kan bli trött på deras underbara pasta.



P.S Tack Åsa för Blogg-Awarden. D.S

4 kommentarer:

  1. Ehhh mamam tycker du seriös att man ska skippa gratis restaurangbesök med trevlig sällskap för att kolla på en match som man vet kommer vinnas med stora siffror?? NU har du bott på landet för länge;);)

    SvaraRadera