onsdag 14 januari 2009

Handbolls-VM

Till helgen börjar Handbolls-Vm för herrar. ÄNTLIGEN!! Ska bli riktigt kul att kolla på. Men jag har faktiskt ingen koll på om det ska ständas på någon kanal som jag faktiskt kan kolla på, jag hoppas men har ingen aning. Det känns som att tv4 borde sända iallafall Sveiges matcher, men tycker det varit väldigt tyst om det i media.

JAg ser iallafall fram emot att se Jernemyr krossa alla i försvaret och Dado trolla med bollen frammåt!

Äntligen lite handboll på tv´n igen!! (hoppas jag)

3 kommentarer:

  1. vad skönt att jag slipper.. hehe ;)

    SvaraRadera
  2. o vem är förbundskapten? Jo världens bästa handbollsspelare!

    puss

    SvaraRadera
  3. Hahah Malin... ja jag tror du slipper, har svårt att tänka mig att austrailen är med;)

    SvaraRadera