måndag 26 januari 2009

Tre i veckan v.5

Dax för veckans tre frågor:

1.De säger att elefanter aldrig glömmer. Skulle du du säga att du har ett minne som en elefant eller en mygga? Ehh först vem har bäst av dem?;) Men jag har ganska selektivt minne, så ibland kommer jag ihåg minsta detalj och ibland inte ens att jag varit vaken.
2.Vad för något har du otroligt lätta att komma ihåg? Vart saker finns, alltså typ nycklar mobiler etc hemma i lgh, men bara Davids saker, mina egna springer jag runt och letar efter hur länge som helst.
3.Vad för något har du alltid stora svårigheter att komma ihåg? Saker jag tycker är ointressant!

Fler sver hittar ni här

3 kommentarer:

  1. Hejsan inne och kikar på dina svar.
    Hoppas du haft en bra dag //Linda

    SvaraRadera
  2. Ser att di hjärna fungerar ungefär som min ... men så är du ju min dotter oxå ;-)

    puss

    SvaraRadera
  3. hahaha.. ja samma här.. hittar aldrig mina saker bara min mans!

    SvaraRadera