torsdag 15 januari 2009

Tre i veckan v.3

Mamma hade hittat en ny utmnaning, så jag är inte sämre än att jag hänger på. Tre frågor som kräver tre svar, det är utmaningen. Fler svar finns här

Söttsaker
1.Vad är ditt favoritgodis?
2.“Sockerfritt” eller riktigt socker?
3.Om du fyller en påse med lösviktsgodis, vad lägger du i den?

Mina svar:
1. Jag äter faktiskt inte så mycket godis, men mörkt choklad är nog det som slinker ner mest. Så det är väl favoriten då.

2. Om man med sockerfritt menar typ viktväktar godis etc så går det helt bort.. Ska det vara godis ska det vara riktigt godis.

3. Mycket rött godis, av smågodis är de röda min favorit, samt mjukt saltlakris för att bryta av det söta.


2 kommentarer:

  1. Kikar in för att läsa dina svar.
    Kul att du vill vara med :)

    mvh Maria

    SvaraRadera
  2. Din mamma är en mycket större gottegris ... jag gillar alla färger INTE bara rött godis som du ;)

    P&K

    SvaraRadera