onsdag 14 januari 2009

Värk

Idag kom träningsvärken.. Nu känns yogan i varje liten muskel. Skönt!

I övrigt har jag värk för att det är så mycket att göra på jobbet nu. Känns som problemen bara hopar sig, eller utmaningar som cheferna brukar vilja att man ska kalla dem.. Har blivi långa dager den här veckan, vilket i och för sig är bra för flexkontot, men usch man blir så trött. Det är skumt att det aldrig kan vara ett lagom tempo utan att det alltid är allt eller inget.
Nu ska jag inte klaga för hellre för mycket att göra än för lite, men efter att ha missat tre bussar hem för att telefonen ringt (bussen går bara en gång i halvtimmen) idag är jag lite småtrött.
Tur är väl att sista bussen från jobbet går 18.00 så den ser jag alltid till att komma med, inget kul att fastna ute i ett industriområde.

På tal om bussen så fick hälften av alla på den panik imorse, det kom kontrollanter och ma riktigt så skräcken i folks ögon när de försökte smita ut men busschaffisen satte gasen i botten och vägrade öppna dörrarna. Det är inte ofta det kommer kontrollanter på min buss, det är en sk industribuss och de flesta som åker den har månadskort, MEN vissa turer är det mycket kids från förorten som åker enbart in till stan och det var de här som fick panik.. Jag antar de burkar åka just den bussen för att det aldrig blir kontroller på den... Men tji fick de idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar