måndag 5 januari 2009

År 2008

"Lånade" denna av Anna..

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja en hel del, tog körkort, köpte hus/tomt
2. Höll du några av dina nyårslöften? Antagligen inte för jag kommer inte ihåg vad det var för några
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jenny fick Alma, Mia fick Emmy, Filip och Helena fick en Emmy de med. ehh missade jag någon?
4. Dog någon som stod dig nära? Njae, Davids "farfar" dog i våras..
5. Vilka länder besökte du? Danmark, Estland, Irland,Frankrike, (gjorde även snabb stopp i Holland, Finland,Tyskland, England)
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? Att huset ska bli klart!
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? Hjälp datum??förutom födelsedagar så vet jag inte inget antagligen.
8. Vad var din största framgång 2008? Körkortet och Bygglovet
9. Största misstaget? Öhm.. vet inte.. att jag skickade ett mail till fel person kanske.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inga större missöden mest förkyldningar
11. Bästa köpet? Vår tomt och körkortet. (mycket tjat om dem)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Ehhh gissa.. huset!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att klara uppkörningen på första försöket
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? Fleet Foxes efter den magiska spelningen på Way out West
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare hoppas jag
16. Vad önskar du att du gjort mer? Umgåtts med vänner och tränat.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Slappat
18. Hur tillbringade du julen? med Mamma och Pia i Hillehulla..
19. Blev du kär i år? Jag har varit kär i flera år..
20. Hur många one night stands? Inga.
21. Favoritprogram på TV? Jag svara som Anna :Heroes. Alltid Heroes. :P
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Slöa männsikor i trafiken kanske? Men hat är ett stakt ord..
23. Bästa boken du läste i år? Oj jag läste så många....och den senaste är alltid bäst, men El Choco av Markus Lutterman och Innan jag dör av Jenny Downham är verkligen värda att nämnas samt Harry Potter bäckerna såklart
24. Största musikaliska upptäckten? Hrmm svårt det var många, Fleet Foxes och The Submarines känns mest aktuella fortfarande i min ipod iallafall.
25. Något du önskade dig och fick? KÖRKORT och bygglov
26. Något du önskade dig men inte fick? Flytta in i ett hus, fast det gör jag ju nästa år..
27. Årets bästa film? Öhm.. Vet ej faktiskt...
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? La pussel och drack bubbel.
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Finns det säkert men inget jag kan komma på.
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? Mycket klänningar!
31. Vad fick dig att må bra? David alltid David!
32. Vilken kändis var du mest sugen på? Svarar som Anna här med :Haha.. Jag är inte så kändiskåt.
33. Vem saknade du? Vännerna jag av olika anledningar inte kan träffa.
34. Vilken politisk debatt engagerade dig mest? Ingen.

2 kommentarer:

  1. Oj en sån skojig lista!! Den snor jag med!! Är allt bra, Camilla??? Du är så duktig med din blogg, skriver ju hela tiden!!! Alltid kul att läsa vad du pysslar med!!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Pia jag ser med spänning fram emot din lista:) Förutom en förkyldning så är allt bra med mig. Kram

    SvaraRadera