onsdag 28 januari 2009

Utmaningen är antagen..

ÅSA har utmanat mig och då är det väl bara att anta utmaningen.
Så här skulle man göra:
1. Placera ovanstående banner på din blogg.
2. Lista tre saker på din kropp som du är särskilt nöjd med.
3. Länka till den du blev utmanad av.
4. ...och skicka vidare utmaningen till tre personer som du tycker borde vara extra nöjda med sig själva.
Tre saker på min kropp som jag är särskilt nöjd med:
Håret- Visst vill väl alla ha det hår som man inte har, men måste ändå säga att jag nog inte skulle byta bort mina lockar...
Ögonfägen- de blir koolt blåa ibland! (och jag tycker det är väldigt kul att svara coolt med k)
Mitt Födelsemärke- Enbart för att det är så egent och speciellt. Det är lustigt hur det kan ändra färg efter hur varm/kall jag är, och även om det är stort så sitter det insidan av vaden så det är inte det första man ser.
Så vem blir mina offer att anta utmaningen?
Söta Malin som njuter av livet i Australien.
Salsa-mästarinnan Sussi som jag träffar allt för sällan.
Och nyblivna mamman Jenny (framförallt kan det bli kul att se om Malin och Jenny som är tvillingar gillar samma saker)

2 kommentarer:

  1. Intressant!
    Härligt att du antar alla mina utmaningar :-D

    SvaraRadera
  2. http://suzy80.blogg.se/2009/january/utmaningar-i-vardagen.html

    SvaraRadera