fredag 16 januari 2009

Nej nej nej

Fan... Mina favorit i landslaget har blivit sjuk! På Gp.se står det att Magnus Jernemyr är förkyld och har ont i halsen. Inget bra med tanke på att Sverige spelar sin första match imorgon. Hoppas han proppar i sig en mängd vitlök så han är på benen imorgon igen.

För övrigt så måste jag ju nämna att det är SÅ skönt att Staffan Olsson äntligen hittat sitt rätta element, dvs som tränare. Han är otroligt skicklig som tränare och tillsammans med Ola Lindgren tror jag vi har ett riktigt framgångs koncept. Staffan som är ett evigt diskutions-ämne i vår familj, var ju verkligen inte någon favorit för mig när han spelade, visst han hade sina stunder när han faktiskt visade att han var en världspelare, men han hade för många dalar för att man skulle uppskatta topparna. Kanske om han hade haft vett att sätta upp sitt hår så hade han sett vart han sköt och fått en bättre målprocent;)
Som sagt det är på tränarsidan han verkligen hör hemma!!

18.30 kommer iallafall jag sitta bänkad vid tvn imorgon för att se Sverige-Kuba!

1 kommentar:

  1. Hrmmm hur många målgivande passningar gjorde han då??????

    Vi håller tummarna för ikväll!!!

    P&K

    SvaraRadera