måndag 5 januari 2009

Sista måndagen i "frihet"

Nu börjar man jobba snart igen... Onsdag närmare bestämt. Känner mig inte riktigt utvilad och sugen på att sätta igång än. Har kanske något att göra med att jag varit sjuk nästan hela julledigheten.

Ställde klockan på 8.00 imorse för att börja vänja kroppen vid att gå upp innan 10, så när jag väl var uppe så passade jag på att tvätta.. men suck vad tråkigt det är att tvätta!
David jobbar så egentligen vet jag inte vad jag ska hitta på nu när jag är ensam hemma, man borde ju passa på att göra något som jag inte får göra annars, typ kolla på Beverly Hills säsong 1 som jag fick i julklapp..


JAg kan inte låta bli att gilla Beverly Hills , den är så moraliskt och dålig att den bli bra. Jag ÄLSKADE den som alla andra när jag var 12-13 minns att jag hade en Dylan t-shirt och Camilla Larsson vår granne hade Brandon t-shirten och vi brukade alltid tjafsa om vem som var snyggast.. Jag anser fortfarande att jag hade rätt;)

Det här är ett klipp som jag aldrig kommer glömma, Donna blev avstängd från skolan på sin avslutningsbal för att hon smuttat på ett glas champange, så sluter hela skolan upp och demonstrerar för att hon ska få sin examen, vilket hon självklart får.. Det är så härligt overkligt allt.

Det görs inga serier som Bevvan längre.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar