tisdag 20 januari 2009

Nedräkningen kan börja

Började tisdagen med att ha Byggmöte hos A-hus. Vi gick igenom tidsplanen och lite annat smått och gott. Den 24 Sep har vi slutbesiktning vilket innebär att när den är klar då är det bara att flytta in! Känns oändligt långt borta, men riktigt skönt att ha ett mål.

v.9 blir det byggsamråds möte emd Kungsbacka kommun
v.10 börjar de riva det gamla huset och när det är borta så börjas det med plattan till det nya huset.
v.16 kommer huset att stomresas, så då kommer man iallafall börja se hur det ska se ut.

Nu jäklar sätter det snart igång!

------------------------------------

Jag missade handbollen igår vilket känns lite småsurt eftersom jag förstått att det var en grym match. Riktigt kul att Sverige vann mot Spanien igår. Det är så skönt att man kan motbevisa alla som tror att svensk handboll aldrig skulle klara sig utan Bengan och hans boys.

Anledningen till att man missade handbollen var ju att jag hade min andra yogaklass. Jag gillar det mer och mer, tror snart jag kan börja kalla mig Yoga-frälst. Det är så otroligt skön träning. Lite så att jag nästan blir arg på mig själv att jag aldrig testa "riktig" yoga innan. Är redan sugen på att anmäla mig till en tredje kurs så att jag har hela vårterminen uppbokad med yoga.

------------

P.S.. Malin: Australien är faktiskt med i Handbolls-vm, det går väl bara såådääär för dem hehe... så det kanske inte direkt så att du blir bombaderad med handboll ändå... D.S

3 kommentarer:

  1. Då vet vi var julen skall firas 2009 *skrattar*

    puss puss

    SvaraRadera
  2. Det var en fantastisk match, men det kommer fler bra matcher.... Roligt att ni fått lite hustider!
    Det finns en award från mig till dig hos mig!

    SvaraRadera
  3. kul med tidsplan..
    Nej inte mycket handboll (vad skönt, hihi).. just nu Australian Open så det är det enda som visas på normala kanaler..

    SvaraRadera