onsdag 27 januari 2010

Award



Jag har fått denna award från Sara, tackar!

Den för med sig lite förpliktelser också:

A: Kopiera awarden på er blogg!
B: Länka till personen/erna som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dem denna award!

Mina sju intressanta (?) fakta:

1. Jag är överkänslig/allergisk mot klister som finns bla på plåster, tejp etc

2. I högstadiet plankade jag in på ishallen nästan varje dag

3. I tonåren sa jag att livet skulle vara över när man fyllde 30 för då skulle man ju ha hus och barn.. Nu sitter jag här i mitt hus med barn och är 30 och livet är inte över;)

4. När jag var liten ville jag bli mulatt för jag tyckte det var så fint.

5. Jag avskyr kaffe, men tycker att det luktar gott

6. Matte och Idrott har alltid varit mina favoritämnen

7. Jag tycker det är sjukt gott att äta mjukglass med pommes på McD.


Jag ger min award vidare till:

Jannike, Mamma, Åsa, Pia, Malin, Alexandra, Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar