torsdag 7 januari 2010

Bild uppdatering

Ok, det var ett tag sen jag la upp som mamma säger "riktiga bilder" dvs bilder från systemkameran och inte från mobilen, så här är en liten uppdatering:


Astrid julen 2009, skallran som hon fått av sin farmor och farfar hade David när han var liten och Astrid älskar att hålla den samt att smaska på den.. problemet är dock att hon gärna slår sig i huvudet med den när hon blir riktigt glad och viftar lite FÖR mycket ;)


Lilla Bus busar med sin pappa på juldagen.



Astrid fick en ny Pingu i julklapp, den kan man oxå smaska på:)



Det senaste är att Astrid vill stå hela tiden och roligast är det på skötbordet naken så hon kan titta på tomtarna i ny vinkel.. Dessutom har hon börjat dreggla som en tok så nu är det dreggellapp som gäller för den här lilla fröken.

Det snöade väldigt mycket i veckan, såhär ser det ut här hemma hos oss just nu.. Fint va?

4 kommentarer:

  1. Här va mycket att läsa igen:) Fina glasögon. Och va söt Astrid är:)

    SvaraRadera
  2. Då är de inte bara jag;) Så skönt. Jag har 14 p kvar. Jag vet inte vad jag ska göra:S Får väll ta en toast eller två;)

    SvaraRadera