onsdag 27 januari 2010

Snö och amningshjärna

Jaha... Då var det snöoväder igen.. Man kan ju iallafall inte klaga på att det inte varit vinter, jag kan nog inte komma ihåg när det varit såhär mycket snö sist. Jag undrar om det någonsin i mitt liv varit så mycket snö så länge där jag bott, skåne är ju inte direkt känt för mycket snö och varken i halmstad eller här i Gbg har det varit så här mycket snö under de åren jag bott där/här..
Jag hoppas det snöar av sig idag eftersom jag ska köra in till stan imorgon och gå på mamma-barn-gympa och luncha med ett gäng kompisar.

Igår åkte jag och Astrid in till stan för att jag skulle hämta ut mina linser, å när jag väl var inne så passade jag på att träfa lite kompisar för en fika.. Efter fikan så hade jag helt glömt bort varför jag egentligen var i stan och gick i godan ro en stund inne i Nordstan, precis innan jag skulle gå till bilen ringde David och undrade om jag hämtat linserna.. JÄKLA AMNINGS HJÄRNA!! Tur att han ringde när han ringde och inte 10 min senare för då hade jag suttit i bilen.. Nu fick jag iallafall hämtat mina linser och fyndat en Katvig-klänning till Astrid på Åhlens Rea.. Me like Katvig, synd bara att det är så jäkla dyrt, jag tycker ju det känns lite onödigt att lägga 350kr på en klänning till Astrid, men nu kostade den bara 140kr på Rean :) Annars blir det att köpa Katvig på Tradera.. Köpte iallafall storlek 62, men den är ganska stor, vilket förvånade mig för Katvig brukar vara så små i storlekarna men det kanske har ändrats..


Alexandra: Astrids "haklapp" är egentligen ett plastat förkläde från H&M för 49kr.. Den var så söt så jag kunde inte låta bli att köpa den trots att den minsta storleken var 74 men den funkar trots att den är ganska stor ;)

1 kommentar:

  1. du tänkte på en sak, har du kollat på klädmärket Hollys? tror astrid skulle passa i deras smaaaala bodys.

    SvaraRadera