måndag 18 januari 2010

Måndag igen..

Hrmm som jag misstänkte så visade vågen inte på så mycket minus den här veckan.. Men totalt på två veckor har jag iallafall gått ner 1,7kg och det får jag vara nöjd med.. Så jag tänker inte tänka på hur det är fördelat på två veckor..

Det var så sjukt mycket folk på mötet idag så Jannike och jag kom snabbt fram till att våra barn inte skulle klara av att uppföra sig hela mötet så vi gick ut på en långpromenad istället. Hehe mycket trevligare än att höra snacket på mötet. Jag gillar viktväktarna när det gäller hur man ska äta för att gå ner i vikt, men mötena,, njaaa inte riktigt min grej, jag går dit för att ställa mig på en våg framför en främling, och det gör jag eftersom jag vet att jag inte kommer fuska i veckan eftersom jag ska ställa mig där framför den här personen, det blir som en liten utmaning att bevisa att jag minsann kan för henne..

Men nu är det en ny vecka och jag ska försöka förbättra mig lite till med att äta regelbundet och att planera.. Det positiva är att jag inte alls är sötsugen längre, jag är inte ens sugen på chips;)

1 kommentar:

  1. Jag tycker vi fortsätter att skita i mötena och pratar med varandra istället;) Och bara går dit för att väga oss

    SvaraRadera