onsdag 13 januari 2010

Lunch-koma

Nu sitter jag här med matkoma.. Jag är så sjukt trött efter gårdagens skrik och nattens korta sovpauser (Astrid måste vara i en tillväxtfas nu för det känns som någon bytt ut henne just nu)..
Så jag orkade inte laga till någon ordentlig lunch, så hittade en micropizza i frysen och en halvliter Cola-light i kylen.. hehe väldigt nyttig lunch va? Fast det blev inte så många points och med tanke på att jag inte klarar av att äta upp alla mina points på en dag så kände jag att lite får jag synda. :)

2 kommentarer:

  1. usch vad tråkigt att hon inte låter dig sova :(
    börjar lilla Astrid få tänder kanske?

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dej. Med både spets och enbart rosa kläder på tjejer och de andra med killarna. Jag gillar mer unisex färger som t ex rött:)

    Hoppas hon växer fort så ni får tillbaka eran lilla tjej:) Och hoppas inte de är tänder redan

    SvaraRadera