söndag 3 januari 2010

Gäsp idag igen

Phuu så blev det en natt till med dålig sömn. Astrid vägrar sova om hon inte ligger på mig vilket leder till att jag inte sover speciellt mycket. Så jag är väääldigt trött idag.

Dessutom är jag helt trött i kroppen efter vår 2h promenad igår. Vi gick ut på en promenad med tanken att den inte skulle bli så lång, sen kom vi på att vi behövde handla mjölk och så väcktes det tokiga idén om att gå till Frillesås och handla. Skönt men långt, mätte på nätet sen att vi gått strax över 1 mil igår..
Resultatet visade sig på vågen imorse, mitt jul-kilo var borta pluss ett till så nu visar vågen -19kg sen förlossningen.. (13 kvar tills jag är vid min målvikt)

3 kommentarer:

  1. Härligt! Inte alls avis, udnra om jag känner igen dig nästa gång :-)
    Jobbigt med sömnen, men peppar peppar så blir det bättre!

    SvaraRadera
  2. Även vi hade dåligt med sömnen inatt! tråkigt! Alicia vaknade 3 första gången, sen va hon vaken varannan timme. Tråkigt!

    Om du anmäler dej vv hemsida är de halva priset:) Jag hämtar upp dej kl.9 imon vid busshållsplatsen, blir de bra? Kram

    SvaraRadera
  3. Idag ska vi frossa;´) sen är de kört...
    Va duktig du är på att gå ner i vikt:O

    SvaraRadera