måndag 25 januari 2010

Minus igen..:)

Vägningen idag gick grymt bra.. -1,9kg så nu är det totalt 3,4kg på 3 veckor vilket inte är fy skam! Hoppas det fortsätter i den här takten för då blir Beach 2010 uppnådd i god tid!

Nu är det ju i och för sig dop på söndag så då lär jag väl proppa i mig prinsesstårta så det strupar ur öronen på mig, men får försöka vara duktig med promenaderna i veckan så kanske det rör sig neråt på vågen ändå nästa måndag..

Jag har börjat få lite rutin på att äta lunch. Det blir nästan alltid soppa till lunch, jag har helt fastnat för att äta någon av Keldas färdiga soppor och så knäckebröd till det. Perfekt, det går snabbt och är gott! Tomat soppan är favoriten just nu.

Idag har jag även ringt till Babysimmet och sagt att vi hoppar av kursen med Astrid, de tyckte vi gjorde rätt i och med att hon är livrädd till och med här hemma just nu. Däremot verkkar det inte som vi får tillbaka några pengar eftersom hon inte trodde hon kunde få in en ersättare, surt men skitsamma för jag vill inte gå dit med Astrid när hon är så rädd för att bada.

Imorgon blir det fika i stan med alla söta gbg-mammorna inkl bebisar och så ska jag hämta ut mina linser...Trevligt x 2!

2 kommentarer:

  1. Härligt,
    men först blev jag rädd, trodde det var Astrid när jag bara läste lite ;)

    SvaraRadera
  2. Kan tipsa att mediterreanen tomato soupen med lite linser o toppade med stekta grönsaker gör den till en rejäl höjdare!

    SvaraRadera